Wynajem biura w Krakowie – na co zwracać uwagę

Wynajem biura w Krakowie – na co zwracać uwagę

Cena najmu powierzchni biurowej

Większość osób decydujących się na wynajem biura w Krakowie uważa, że jednym z podstawowych czynników wpływających na najem biura jest cena. Cena ta jest jednak czynnikiem mocno powiązanym z jakością biura, z różnymi aspektami, które mogą wpłynąć na to jak efektywnie będą pracowały osoby zatrudnione w naszym biurze i jak nasza firma będzie postrzegana przez kontrahentów i klientów.

Na co więc warto zwracać uwagę gdy interesuje nas najem powierzchni biurowej?

Atmosfera w biurze zachęcająca do pracy

Kluczową kwestią gdy bierzemy pod uwagę wynajem powierzchni biurowej powinna być atmosfera tego biura. Oczywiście, atmosferę budują ludzie, ale dużo łatwiej jest zbudować dobrą atmosferę w biurze przyjaznym pracownikom. Takie przyjazne biuro powinno być przestronne, posiadać dodatkowe udogodnienia dla pracowników, znajdować się w atrakcyjnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji, tak żeby pracownicy docierając do biura byli w dobrym humorze i gotowi do pracy.

Przestrzeń i wygoda: biura małe i duże

W czasach pandemii coraz mocniej zauważalne jest, że dobre biuro powinno być odpowiednio przestronne, tak aby ludzie mieli dla siebie przynajmniej kilka metrów kwadratowych przestrzeni zapewniające z jednej strony bezpieczeństwo, a z drugiej wygodę.

Wynajem powierzchni biurowej powinien być więc poprzedzony analizą aktualnego stanu osobowego i przyszłości firmy. Jeżeli planujemy rozwój firmy, dobrze jest wynająć biuro większe niż nasze aktualne potrzeby lub biuro w budynku, w którym możliwa będzie rozbudowa firmy (dostępne są inne lokale, dodatkowe piętra).

Udogodnienia w obrębie budynku

Aktualnie, biuro to już nie tylko miejsce do siedzenia przy biurkach, ale także miejsce, w którym pracownicy powinni dobrze się czuć w czasie przerw, a nawet już przy wejściu do biurowca, dlatego warto zwracać uwagę czy sam biurowiec jest nowoczesny i posiada jakieś udogodnienia. Takimi udogodnieniami może być taras, bar, a może nawet siłownia.

Jeżeli biuro jest w centrum Krakowa, to warto zadbać, żeby biurowiec miał dostęp do parkingu, przechowalni rowerów.

Dobrym przykładem budynków w Krakowie z różnorodnymi udogodnieniami są biurowce Herbewo, które mają takie udogodnienia, jak: tarasy, ogród, bary, parkingi. Mają nawet szatnię dla rowerzystów. Więcej na https://www.herbewo.krakow.pl/udogodnienia/.

Dodatkowe pomieszczenia do użytkowania

Wybierając pomieszczenia biurowe powinniśmy też zadbać o ewentualne dodatkowe miejsca, które mogą nam być potrzebne od czasu do czasu, jak miejsce na konferencje.

Jeżeli nie chcemy wynajmować sali konferencyjnej non stop, to warto sprawdzić czy biurowiec udostępnia możliwość wynajmu sali konferencyjnej dodatkowo na godziny.

Lokalizacja i okolica

Kraków jest stosunkowo dużym i mocno zróżnicowanym miastem. Oprócz samych wnętrz biurowych warto więc też sprawdzić jak zlokalizowane jest biuro, czy w okolicy jest gdzie wyjść na chwilę na spacer, jest jakiś park lub teren zielony.

Dobrze też sprawdzić czy dojazd do biurowca jest łatwy (dla pracowników i klientów), jak prezentuje się okolica (centrum czy obrzeża).

Biurowce Herbewo znajdują się praktycznie w samym centrum Krakowa, w ich okolicy są parki i a jednocześnie jest do nich bardzo dobry dojazd. Ponadto, w okolicy biurowców Herbewo znajdują się wszelkie niezbędne miejsca użyteczności publicznej (poczta, banki, usługi fryzjersko-kosmetyczne, etc.)

Previous Praca w charakterze opiekunki do seniora w Niemczech
Next Gaz płynny ze zbiornika – ekologiczny sposób na ogrzanie domu

Może to Ci się spodoba

Mieszkanie 0 Comments

METROBIELANY – inwestycja mieszkaniowa TK Development dla aktywnych

Świat pędzi naprzód. W ostatnich latach żyjemy w ciągłym biegu, na wysokich obrotach, ale coraz częściej także zgodnie z zasadami fit. Tak jest i będzie – w nowoczesnym, wielkomiejskim społeczeństwie.

Wykończenia wnętrz 1Comments

Wszystko czego potrzebujesz do remontu, teraz w jednym miejscu

Wiosna i lato to dobry czas na przeprowadzanie wszelkiego rodzaju remontów i przeróbek w naszym domu.  Niestety, sam remont wiąże się bezpośrednio ze sporą ilością czasu poświęconą zarówno na samą

Wykończenia wnętrz 1Comments

Złota rączka w Twoim mieście – jak znaleźć najlepszego fachowca?

Złota rączka to określenie kogoś, kto potrafi wykonać różnego rodzaju naprawy drobnych usterek. Osoba taka zamontuje pralkę, położy tapety, wymieni kran lub umywalkę, a także poradzi sobie z poprawkami malarskimi.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!